busrahlas53 bizim 2.5 aylıkken başladı 3. Aydan itibaren sadece yatak odasında karanlıkta emzirebildim. Asla dışarda emzirme odalarında falan emmedi babası varken bile emmezdi. Allah’a şükür ek gıdaya başlayınca beterin beteri varmış diyerek aştık. Ya da ayı itibariyle artık dikkati mi çok dağılmıyor ondan mıdır tam emin değilim. Ama korkuyordum şimdi kandırarak emziriyorum aklı erince onu da yapamıcam diye öyle olmadı. Size tavsiyem pes etmeyin mental olarak çok zorlu ama siz ne kadar götürebilirseniz o kadar mücadele edebilirsiniz bununla