Aşamadım 3 aydır meme reddi ile uğraşıyoruz şuan bebeğim 6 aylık sadece uykusunda emiyor bu aralar dişi kaşındıpı için uykusunda bile istemediği oluyor ayakta sallayarak emzirdim zıplayarak falan sağım yaptım verdim ama biberonda istemiyor o nedenle sadece uykusunda veriyorum zaten ek gıdaya 5. Ayda tadıma başladım şuan 1 ana 1 ara öğün beslemeye başladım o nedenle çok dert etmiyorum ama o uyuyunca emziği çekip hemen meme veriyorum yada uyanıksa gözlerinin üstüne Şapka örtüyorum sessiz karanlık bir ortamda emziriyorum kimsenin görmeyince ve ışık olmayınca emiyor