Snmdmrn Alın alın verilen paraya değer bence.Ben çok memnunum iyi ki almışım diyorum.Kızıma meyve püresini rahatlıkla yapıyorum.Sebzelerini haşlıyorum.pratik ve yer kaplamıyor.Herkese tavsiye ederim.Joker’de sürekli indirime giriyor oradan da takip edebilirsin.