herkusunetiyenmezz Benim oğlum 5 aylıkken neredeyse desteksiz oturuyordu, 6 aylıkken emekledi, 7 aylıkken koltuğa tutunup kalktı.
Şuan 8 buçuk aylık yan yan gidiyor tutuna tutuna.
Doktorumuz engelleme hevesini kırma demişti.
Tek problem nörolojik açıdan önde, kas açısından hazır olmadığı için parmak ucuna basıyo.
Zamanla düzelir demişti inşallah düzelir