Kızlar selam 🌸
Şuan 3 ay 24 günlük bebeğim var. Şuan bebeğim çok küçük tabi ama biraz daha büyüyünce çalışmayı düşünüyorum kesin olmamakla birlikte çünkü çok kararsızım🙊
Bir süredir bu konuda farklı görüşler görüyorum ve merak ettim. Bir kesim, Kadın ekonomik özgürlüğünü eline almalı, çalışan anne olmak çocuğa da güzel bir rol model olur diyor.
Diğer kesim ise, Çocuğun özellikle ilk yıllarında annesinin yanında büyümesi çok önemli. Anne çalıştığında çocuğu başkaları büyütmüş oluyor görüşünü savunuyor.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çocuk açısından baktığınızda ev hanımı bir anneye sahip olmak mı daha avantajlı, yoksa çalışan bir anneyle büyümek mi?
Kendi deneyimlerinizi ve fikirlerinizi merak ediyorum. 😊