mbabygirlm Kızlar adete 1 gün kaldı çok şükür ki. 3 gün kala yaptım negatifti gün içinde tekrar alıp yapsam artık negatifse negatif diyebilir miyiz. Düşünmekten hayattan soğudum artık
mbabygirlm Aklimideliricem valla bencede asıl doğru olan o ama ben silik vs görmezsem içim rahat eder demiştim
mbabygirlm mamacitaa_ duramıyorum ki çok sabırsızım 😀 en azından silik falan gözükmezse içim rahat beklerdim ya