Kızlar 5 buçuk aylık bebeğim bayram öncesinden beri devam ediyor, günde 6-7 kez yapıyor ve hep sulu, gaita testlerimiz temiz çıktı başka hiçbir şikayetimiz de yok, doktor mamayı değiştirdi evolviaRp1 kullanıyoruz bir kutu bitirdik ama hala aynı , başına gelen var mı ? Diştendir diyen var ama diş miş yok ve bu kadar uzun sürer mi gerçekten ne yapıcağımızı şaşırdık aynı şeyleri yaşayan oldu mu ?