Merhaba 8 ay 21 günlük bi kızım var çok iştahsız asla birşey yediremiyorum bu ara dahada arttı günde 2 kere bez açıyorum sadece ve dolu değil yemeği görünce ağlıyor en başında böyle bişey yoktu ama artık son 10 20 gündür kaşığı verdiğimde yarısını atıyo midesine çok azı giriyor yani bir kaşığı belki 6 7 kerede anca yemiş oluyor yeme bozukluğu diye birşey varmış başına gelen var mı sizde iştahsızlıktan mı yapıyor yoksa yeme bozukluğu gibi bişey mi yani 10 kaşıkta biticek bir yemek mesela ben belki 50 kaşıkta bitiriyorum yarısından fazlasını ağzından boşaltıyor