Limoncicegiiiii 9 aylık bebek gece bir sorunu yokken neden 2 saatte 1 uyanır derdi açlık değil diş yok ama çığlık çığlığa ağlıyor Allah aşkına artık ne yapmalıyım akıl verin. Damla ise Damla ilaç ise ilaç alacağım
accountant Limoncicegiiiii benimkide öyle kalkıp ağlıyor mama veriyorum beşiği sallıyorum bana mısın demiyor. Ben çareyi beşikte yatmakta buldum
kevserdemiraltun Limoncicegiiiii Aynı dertten muzdaribim dün gece artk bende onunla cığlık çığlığa ağladım sinirimden erken her yolu deniyorum yine aynı okadar yoruldumki artık. En geç 10da yatryorum 12.bucukta bir başlıyor çığlık bağırma ağlama emziği alıyor tam dalacak yine cığlık su veryorum yok mama veryorum yok taaa ki saat gece 2oluyor mama veryorm dalıyor 4te birdaha sonra 6-7arası birdaha sonra zaten pes edip yanıma alıyorm 15dk bir bağırıyor emziğini veriyorum 9a doğru uyanıyor artık gündz uykuları güzel ama hatta gece düzgn uyumadgı için gündz fazla bile uyuyor been uyandırıyorum.
Seherr_ 8 ay 20 günlüğüz bizde aynısı. Atak dönemi diye düşünüyorum, diş çıkarıyor olabilir, rüya görüyor olabilir vs vs. Bebektir yaa Ağlar susar ne biliyim. Saldım artık😂