barismom emlik06 11 aylık olacak Benimkide nerdeyse saat başı ayaktayız bittim tükendim vallahi baş ağrıları öldürüyor beni bende bekliyim burda 🥱 Alşah yardımcımız olsun uykusuzluk çok kötü