8 buçuk aylık kızım var çok şükür hala emiyor ama memelerimin halini görmeyin.. Sarktı, yumuşadı, ve buruşuk oluyolar. Abartmıyorum arkadaşlar alırı kötü bence ve bu benım ilk çocuğum ve en önemlisi ben 23 yaşındayım 😂😂 emzirmeyi kesince meme dikleştirme ameliyatı olmayı düşünüyorum. Yaşayan varmı