damlisky Arkadaşlar 31 Mayıs günü doğum yaptım bebeğim 3 günlük yenidoğan yoğun bakımında soğutma tedavisi alıyor. Emziremiyorum, elle sağım yapıyorum. Zor bir süreç, var mı benim gibi olan? Arttırmak için neler yapıyorsunuz?
bilgectn Benimde 6 gün küvezde kalmıştı elle sağ makina kullanma dediler ama eşimle süt çok gelmedi ilk etapta o yüzden elektrikli makina ile sağdım biraz ucu tahriş oldu ama sütüm indi sonrası hep lansinoh kullamdım her sağmada ucuna öyle öyle iyileşti ve sütüm arttı eve gelince de emzirdim inşallh Allahım yardımcın olsun herkes geçiyor o süreçten ama en önemlisi pozitif olmak stres olup üzülürsen de süt gelmiyor o yüzden rahat olmaya çalış ve sık sık sapım yap 😘🙏