Merhabalar, Kastamonuda yaşayan arkadaşlar ilkokullar hakkında bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir misiniz acaba? Merkezde hangi okullar tercih edilir? Okullar tam gün mü oluyor? Yakınında anaokulu da olan bildiğiniz yerler varsa paylaşabilir misiniz 😊