İyi geceler herkese. Yurtiçi uçuşumuz var ben ve iki çocuğum. 3 kişiyiz. 15er kg bagaj/ 8er kg kabin/ ve 3kg koltuk altına konulabilecek çanta. Şeklinde yazıyor biletlerimizde kişi başı. Benim sorum şu. Kabin için valiz almadım sırt çantası yaptım üç tane birer de el çantamız var 3ümüz için. Bu şekilde seyahat eden oldu mu veya sorun olur mu acaba? Kabin valizi değil de sırt çantası kullanmak.