Kızlar ben doğduğundan beri emziriyorum yetmiyodur diye ilk 2 ay geceleri mama verdim bebeğim hiç bı mamayı istemedi biberon dahi sutumu sagip verdiğimde biberonu da istemedi yani doktor sütün yetiyo kilosu gayet iyi demişti ama şuan 5 ay 6 günlük ve öncekinden daha çok emmek istiyor doğal olarak ama çok gergin dış etiyle sıkıyo hep memede olmak istiyor dış mi cikariyor yoksa yetmiyo mu anlamis değilim Perşembe günü randevu aldım doktorla konuşacağım ek gıdaya başlar mi sizce yada ne yapmalıyım artık göğüs uclarim agriyo yadirgiycaksiniz bende karsiydim ama dayanamadım püre denedim çocuk o kadar iştahla yedi ki sanki doğduğundan beri aç birakmisim gibi o kadar kötüyüm ki ne yapicam bilmiyorum..