angelmoon benimkide aşırı hareketli şuan 28 aylık hala öyle ve gittikçe arttı kudurukluğu. Herşeyi söyledim anlattım çok küçükken bile anlamaz diye düşünmedim aklıma o an ne geldiyse ne yapıyosam anlattım. Ama öğretir gibi değil sohbet gibi. Ekran sıfır bizde hala öyle. 3-5 kez 10-15 dk izlemesi dışında tv telefon hala yok onun etkisi çok. 15 ay civarı kitap okurken bile dinlemiyo görünüyolar ağızlarına sokmaya çalışıyolar ama vazgeçmeyin sonradan geçiyo o. Bizim hayatımız kitaplardı ama yazılı kitaplar değil resimli ve her defasında bi hikaye uydurup okurduk. Ben de çok konuşkanım onun etkisi de olmuş olabilir ama bol doğru iletişim ve ekransızlık bence kritik nokta