Kızlar meme reddi yaşıyorum yaklaşık iki üç haftadır sağıyorum yabi 3. Ayına girene kadar emdi. Size sorum lansinoh manüel kullanıyorum elektriklisi de var ama parçası çok diye kullanmıyorum onu. Manüel daha kolay geliyor. Siz temizliğini nasıl yapıyorsunuz. Her gün kaynatıyorum ama günde 8 kere sagdigim için her defasında kaynatmak imkansız sıcak sudan geçirip kağıt havlu üzerinde kurutuyorum. Ama bazen kurumuyor onları da ağız bezleriyle kurutuyorum. Mikrop kapacak diye korkuyorum acikcasi