2.sezeryanımı 46 gün önce oldum kanamam hiç bitmedi ama 3 haftadır çok yoğun örnek verecek olursam sürekli sızıntı şeklinde neredeyse hep kan geliyor bazen pıhtıda geliyor günde 5-6 ped değiştiriyorum bana normal gelmiyor içim rahat değil doktor 2 ay gelebilir normal dedi ama bu kadar kan kaybetmek bana normal gelmiyor yaşayan var mı böyle bir kanama ?