vety Bebeğim 3ay 20 günlük her gece aynı saatte uykuya geçmenden önce çığlık çığlığa ağlıyor boğazı kuruyana kadar hali kalmıyor artık ne bu bilmiyorum gaz sancısı mı başka bir şey mi bilmiyorum ama gazını rahat çıkarıyor
hunilimomy vety 4.ay atağında olabilir bebiş sabırlı ve sakin kalmaya çalışın bol bol temas kurun , emmek isterse emzirin geçici bir süreç