Merhabalar bebeğim 53 günlük bayramda şehir değişikliği yaptık burnu aşırı tıkandı bulunduğum yerde doktora gittik burnunu açtılar sf sık dedi doktor zaten kulllanıyorum fakat genzinden geliyor gibi bıgünde sıkça kustu yine doktora gittik oda burnunda var sadece sık sık aç dedi fakat emerken zorlanıyor gibi geliyor ne yapacağımı şaşırdım önerileriniz varmıdır