Oğlum 1 yaşına girdi kurban bayramında eşimin memleketine gittik. Bayram ziyaretinde 2-3 eve gittik gecesinde oğlum sürekli ağlayarak titreyerek uyandı. Bugün yine aynısı oldu ama baya zangır zangır titriyor ve korkuyorum bu durumdan. Bugün aşı oldu ondan mı acaba korkması diye de düşünüyorum. Oğlum gerçekten çok güzel bir bebek nazar için sürekli okuyorum. Bu nazardan mı yoksa uyku terörü mü bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz? Ne yapmalıyım?