mer_ann 14 aylıkda yazmışsınız ya karıştırdım ama 16 aylıkda da fazla bi ara yok bu kadar herseyi kafaya takmayın akışına bırakın , zamanı vardır hicbirsey anlamasa tamam derim de cogu şeyi anlıyormus benım kızımda herseyi bilir dediklerimizi ypar ama anne den başka birsey demez ama bebekce durmadan konusır