Merhaba canım anneler, bebeğim 7 ay 13 günlük . 6. Aydan beri sürekli ağlıyor yani ne gönlü oluyor ne başka bi şey geçen ay kulakta hafif iltihap vardı doktor o yüzden demişti ama yok o geçti bunun ağlamalar daha da arttı gece 11 den sabah 8 e kadar kesintisiz uyuyordu son zamanlar şimdi kaç kere kalktığımı bilmiyorum ve bildiğiniz krizle ağlamaktan morarıyor resmen. Saat başı uyanıyor ve ağlıyor meme emerken birden çekip ağlamaya başlıyor çok yoruldum. 4. Ay atağından bile kötü ağlamaları şaşırdım kaldım bi de çok fena gazı var bu süreci böyle sancılı yaşayan var mı ne yapmam lazım , odaya gidip yastığımı kafama basıp çığlık çığlığa ağlıyorum psikolojim kalmadı