tatliana bunu size çocukken anne babanız öğretmesi gerekirdi, aşına etmesi lazımdı. Çocukluktan gelen bir meseledir. Kendimden bahsedecek olursam kendimi aşırı seviyorum, benim için bu dünyada benden daha önemlisi yoktur, ondan sonra sırada tabiki çocuklarım. Önce etraftaki insanları değil kendimi mutlu etmek için uğraşırım. En basiti evlendiğinizde aldığınız yemek takımını sadece misafir için mi kullanıyorsunuz yada günlük kendiniz için de mi kullanıyorsunuz?
Çevremde toksik insanlar yoktur, asla sokmam. Bu konuda seçici davranıyorum. Arkadaşlarım da 10-20 seneliktir yani. Arkamdan konuşmaz, iş çevirmezler, öyle yapanları direk silerim, sildiklerim de var. Sınırlarım bellidir. İş yerinde bile müdürüm hafta sonu aramaz, çünkü açmayacağımı biliyor. Önce mesaj atar, acil bir durum ise kendim geri dönüş yaparım. Özdeğer, özgüven çok önemli kendine değer vermeniz için. Doğduğum andan değerliyim zaten, bunu kızıma da öğretmeye çalışıyorum. Evli olduğum süreçte kocamdan sevgi, ilgi dilenmedim, maddiyat hiç istemedim. Hediye konusunda hiçbir zaman cimri davranmadı, altın pırlanta takılar bunları hep alırdı. İstememe, söylememe gerek yoktu.