hamilesavi yoğurda hiç gerek yok. Benim çocuklarım da alerjikti. Sebzeler,onlar bitince sebze karışımları,yavaş yavaş çorbalar,şehriyeler,tahıllar,bakliyatlar derken zaten baya zaman geçiyor. 3-4 hafta sonra kahvaltıya da ufaktan başlarsınız. Sebzeler bitince et kıyma da giriyo işin içine. Yoğurda sıra gelmez bile.