15 aylık kızım var diş sendrom gelişim atağı derken hali tavırları o kadar yorucu olmaya başladı ki yani laftan zaten anlamıyorlar biliyorum ama sabrım tükenmiş durumda (desteksiz büyütüyorum 7/24 birlikteyiz herhangi bir yardım edenim yada 1-2 saat bırakabileceğim biri yok) o yüzden de özellikle uyku ve yemek evrelerinde çok zorlanıyorum istemsizce bas bas bağırıyorum çocuğa dayanma gücüm tahammülüm minimum sonrasında çok üzülüyorum ama elimde değil psikolojik destek almayı da düşünüyorum ama bu durumu yaşayan anneler var mı siz nasıl başa çıktınız vs bunları merak ediyorum o yüzden danışmak istedim 🥺🥺🥺