Huma_kus34 bebişten önce melatonin kullandım melamoon markaydı gayet memnundum öyle bayıltmıyor ama tatlı tatlı uykun geliyor kafanı yastığa koyunca. kardeşim de the ceel markasının melatoninli jelibonunu kullanmıştı o bana daha hafif geldi sanki ama kardeşim memnundu. marka farketmeksizin uzun süre melatonin kullanımında garip rüya gördürme yan etkisi var bilginiz olsun