pinaremekli şimdi bu konuda muzdarip olmuş bir anne olarak yazıyorum tüm deneyimimi dinleyin 😂 ben normal +6 ay biberon sukuk (mamajoo) ile başladım sonrasında silikon bardak aldım ona normal sütlerin üstünde olan pipetler varya ağız kısmını suya daldırıp arkadan tıkayıp ağzına verdim çek annecim hüüüp fln diyince 2 göstermede öğrendi 0 sorun pipetle içiyo ohh be fln modundayım hemen munchkin o popüler suluğunu aldım pipetli ama bizim ki ne yaptıysak çekemedi yani bizde denedik çok zor çekiliyor bir türlü alıştıramadım 15 aylık şuan normal pipetli bardaklar varya bu her yerde karşımıza çıkan ucuz yollu ona renkli pipetlerden aldım koydum içine ondan içiyor suluk fln yalan oldu anlayacağınız 🥲 param dersen çöp o markanın suluğunu kullanıp alıştıran varsa bana da bi yardımcı olsun ya 💆🏻♀️