Arkadaşlar 5 yıl önce nişanımda giydiğim abiyemi hediye etmek istiyorum. 174 boyum 64 kiloydum o zaman ama alt kısmı geniş olduğu için kilo çok önemli değil. Göğüs kısmı muhtemelen 80. Elbisenin Boyu 3 cm topuklu ile biraz yere değiyordu. Para almıyorum hediye edecem. İhtiyacı olan yazarsa sevinirim. Tek şartım kargo parasını karşılasın yeter. Fotoğrafı yükleyip üstümde nasıl durduğunu atacam. En kötü haftaya kadar kargoya veririm diye düşünüyorum malum bebem durmuyor ve eşim yoğun çalışıyor. Şimdiden teşekkür ederim