Bugün doktorumuz önerdi kızım 4 aylık ve sadece 300gr almış bu ay ve sütüm çok ama kızım çok az emiyo dr sağ öyle emzir dedi sağdıgın sütü yoğurt yap dedi inek sütü gibi tutar mı mayalayan varsa nasıl yapılır birde anne sütüyle muhallebi yapanlar varsa nasıl yapıyosunuz benmari usülü yap dedi doktorum bana siz nasıl yapıyosunuz 🙄