mylifes_myrules , iyi akşamlar herkese ben beyaz etek arıyordum kendime ama böyle değil mağazaya girdim baktım kadın indirim de dedi şuan 1140 tan 700 tlye geldi kaçırmak istemedim 😄sizce nasıl fazla kloş ama
Retzja Ben beğendim, jilet gibi bir ütüyle, üstüne güzel bir bluz altına bir babet ile gayet şık olacaktır.
mylifes_myrules SevimliHayaletCasper olabilir canım bende eve gelirken pişman gibi oldum ama aldık bir kere mecbur giyecez🙂
Meri-Mel mylifes_myrules Yani kötü değil de bu paraya çok daha şık güzel bişi bulunurdu 🥲 beyaz etek giymek de yürek ister tebrik ederim ben siyahtan devam 😀💃
mylifes_myrules Meri-Mel daha şıkını bulur alırım inşallah 😄,ben renkli giyinmeyi seviyorum canım yeşil, mavi, lacivert, bordo mor,öyle gider
mamacitaa_ mylifes_myrules 700 tl dedigin ne ki kiymeti kalmadi kendine harcamissin gozunde buyutme🌷 kumasi ince yazlik sanirim giy gitsin işte parkta piknikte vs hayirli olsun begendim beyaz etek de cesaret isi ben hep koyi renklerden devam 😂
mylifes_myrules mamacitaa_ ben renkli giyiniyorum ya dolabım mor,bordo, yeşil,krem beyaz, siyah eteğim var sadece bir tane😅aynen 700 tl bile kıymeti yok hep bin üzeri etekler denk geldi aldım giyerim artık bir yerde😊