Kızlar kahvalti tarifi fikirlerine ihtiyacım varr 7 aylik olduk ablasına çeşit çeşit yapıyordum ve genelde kendisi yiyordu blw yapiyorduk😀 ama oğlumda sanki ilk defa çocuk doğurmuş gibi afalladm😀 her gün ne yapsam diye düşünüyorum kahvaltıda doyurucu ve besleyici neler yapıyorsunuz fikir olsun. Avokado labne yumurta günlük veriyorum ztn bide tarhanali omlet çok seviyor onu yapıyorum. Doktorumuz artık domatese de başlayalım dedi menemen yap dedi bende konserve var olurmu acaba