Esques benim bebeğim de 29 günlük.her gün farklı bi düzende uyuyor.ben de gaz damlası kullanıyorum ama bugün dr kontrolünde çok gazı var dediler bence de gazdan kaynaklı olabilir.çörekotu yiyorum ben onun gazı için,rezene içiyorum,kimyon çahı içiyor herşeye kimyon katıyorum.bazı geceler gaz kemeri takıyorum.ama yine de var yine de var😊 bir diğer sebep de doymaması olabilir.dün gece mama verdim 3.5 saat uyudu😲 dr sütümün yettiğini söyledi ama bizimki tatmin olmuyor🤦♀️nacizane öngörülerim böyle