bebeğim 10 aylık,2-3 gündür yoğun salya artışı var ve burnu akıyor,tıkalı durumda doktora götürdüm soğuk buhar yapıyorum sf ile aspiratörle temizliyorum sterimar tıkalı burun spreyi ve rhinfant verdi hiçbiri etki etmiyor duş aldırıyorum balsam sürüyorum yok yani hep hırıltılı doktorda bişey demiyor emmeye çok zor emiyor var mı öneride bulunabilecek birisi?