suleipek_ bende bekleyim benimki ekimde 4 yaşına girecek doğumum da Eylül de ve sezaryen olacak. İlk çocuğumun epilepsi geçmişi var çoğu soğuk algınlıgı, grip, antibiyotikler yasak böyle olunca hastalık süreci de uzun sürüyor ve yenidoğan bebegede bulaşma riski yüksek. Ama evdede sıkılıyor sürekli dağıtma ağlama modunda, okul sadece sabahçı grupmuş yenidoğanla nasıl olur bilemiyorum çok kararsızım