Bayramdan önce kan vermiştim beta 1000den yukarı yazıyordu sonuçta. Son adet tarihime göre (9nisan) 7+5 haftalık olması gerekiyor bebeğin. Bende kalp atışını duyarım diye gittim ilk bebeğimde yedinci haftada kalp atlını duymuştum. Doktor bebek 6+2 haftalık kese görünüyor dedi. 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi. Şimdi nasıl geçecek bu iki hafta🥹🥹