Gulsum3 Oğlum nerdeyse 3 yaşına giricek hala sallıyorum ayaklarım dayanmıyor hamıleyım bide nasıl bırakacam sallamayı acil destek
balkizlar Gulsum3 artık büyümüş sizi anlayabilir… isterseniz 1 hafta sonra bırakcaz diyip gün sayın isterseniz süreyi azaltın ne kadarda uyuyorsa her gün 5 dk 1 dk azaltın.. çocuğunuza göre davranırsınız ama bir kere ağladı diye pes etmeyin kararlı durun alışır
asennaa kararlı olacaksınız, uykuya geçişi ne kadar sürerse sürsün ayağınıza almayacaksınız. Biz 1.5 yaşında bırakmıştık, uykuya geçişi bazen 10 dk sürüyo, bazen yarım saat-40 dk. Kendi kendine öyle uyuyo
demirmomm Ben 1 aydır bıraktım 25 aylıktı artık baktım olmuyor salla salla yarım saat bazen 45 dk uyumuyordu. Yatağına alıştırdım ilk 1 hafta odasında oturdum yine yarım saat 45 dk oldu ama en azından oturdum :) sonra yavaş yavaş dışarda bekledim alıştı yine bazen anne anne diyor ama zamanla geçer diye düşünüyorum geçen gün öğle uykusunda ben yatıyorum anne diyip gitti yattı kendi. Hala inanamıyorum çok rahat ettik.