rabisssssa bacım aynı durumu bende yaşıyorum benim bebeğim de 17 günlük bugün çocuk doktoruna götürdüm bu konuyla ilgili. Artık 15 günden sonra gaz ağrıları olmaya başladığı için ve daha çok geceleri ağrı hissettiği için bunun normal olduğunu söyledi. 2 saatten önce emzirme ne kadar sık emzirirsen o kadar gazı olur dedi. Aslında ağlamıyoda öyle uyanık duruyor bebeğim bütün gece ama anca alışacaklarmış düzene biraz sabır dedi.