Kızlar oğlan yarın 1 yaşına giriyor. Düzenli olarak bir doktora gitmedik 4 doktor tecrübem oldu pek ısınamadığımız için düzenli birine gitmedik. Şimdi 1 yaş kontrolü için gitmemiz gerekiyor. Yüzümüzde hafif egzama var, sol gözde hiç geçmeyen bir sulanma çapaklanma var ( göz doktoruna gittik) iştahsız bir çocuk yemek seçiyor. Banada psikolojik destekte gerekiyor çünkü çevremde çok boş konuşan insanlar var canımı çok sıkıyorlar. Özel sigortamız var bunuda karşılayan hastane olursa iyi olur 😇