Merhaba benim oglum 20 nisandan önce ateşli hastalık geçirdi aradan 1 hafta falan geçti çok kabardı doktor doktor gezdik alerji falan dediler akrabalardan kimisi gece yanıgı su çiçegi dedi ne yaptıyaak geçmedi 20 nisandan beri kabarık el ayak hastalıgına benziyor dün başka doktora gittik zaditen felistin bide probiyotik verdi ama bugün hafif ateş ve ishalimiz var ayak el içler vücut boyun heryerinde var