Kızlar merhaba. Oto Koltuğu almam lazım ama nasıl bişey alacağım hangi marka iyidir hiç bilgim yok. 360 derece dönenler mi daha iyi, kaç yatış pozisyonu olmalı vb. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Birde ikinci el alsam mı sizde iyi olur mu? Fiyat açısından çok farkediyorsa ikinci el düşünüyorum temiz bişey bulabilirsem. Bütçem öyle pahalı olanlara el verişli değil. Hem fiyat olarak hem bebeğim için rahatlık olarak hangi marka uygundur ?