buseyildiz1 Kızlar doktorumuz önce 3 doz rota yapılacak dedi bizde eczaneden almış bulunduk daha sonra yapmadı 2 doz dedi Elimde rotarix var bugün aldım fişi faturası duruyor sadece kutu açıldı . İsteyen olursa iletişime geçeriz