kizannesi4 dümdüz granül sabun kullanıyorum. Yumuşatıcı ve parfümlü hiçbirşey kullanmıyorum. Hatta kendi üstlerimede aynı şekilde kokusuz olacak şekilde yıkıyorum. Bebeişkolara alaer vs yapabiliyor diye 🥰
Ama koksun diyorsan deterjan gözünede biraz yumuşatıcı dök yada makine suyu çektikten sonra yumuşatıcı gözüne yumuşatıcıyı koy. O zaman kokar 🌸