Y-A-Annesi kokulu olmaması gerekiyor zaten adı üstünde bebek için. Yoğun yumuşatıcı gibi kokular bebek cildi için oldukça kötü. Ben çamaşırlarını yıkamak için doğduğu günden beri duru granül sabunu kullanıyorum. Leke için e bebek marka baby plus beyaz sprey şişeyi alıyorum. Aynı ürünün toz olanı da var onu da zor lekeler için kullanıyorum. Çıkmayacak olan lekeler varsa kovaya atıp üzerine sıcak su ve toz leke çıkarıcıyı döküp bekletiyorum, daha sonra makineye atarken de sprey formülü kullanıyorum. Yumuşatıcı vs yok bizde zaten zararlı. Bebekler için olan markalar bile buram buram kokulu oluyor. Şuan 17 aylık bu zamana kadar bir sorun yaşamadık lekelerden