Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık 3. Aydan beri meme reddi olduğu için evolvia mama kullanıyorum doktorum daha doğum yaptıktan sonra hastaneden çıkmadan mama alacak olursam evolvia almamı önermişti. Ama bebeğim mama içtikten sonra en az 4 5 kez kusuyor halbuki ayına göre düşük ml veriyorum ona rağmen bu kadar sık kusması normal mi? Mamam hiç kabız yapmadı memnunum ama sizce değiştirsem mi??? 🥹