Merhaba meme reddi yaşıyoruz doktor reflü ilacına başlattı memeyi almıyor biberon hiç vermedim şimdiye kadar ama deneyelim dedim onu da almıyor kilo kaybından endişeleniyorum atak haftasıyla mı birleşti bu şekilde yapıyor ne zaman düzelir yaşayan var mı neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız ilk bebeğim