_1hilall Hanımlarr 2 ay 20 gün önce vajinal doğum yaptım ilk doğumumdu sonra kadın doğuma hiç kontrole gitmedim açıkçası çok korktum alttan muayene olur diye muayene genel olarak nasıl oluyor genel olarak aynı mı
anonimomss _1hilall vajinal muayene yapılıyor cihazla ama hissedilmiyor jel falan sürüyorlar dikişin varsa onu kontrol ediyorlar bence ihmal etme ben de çok korkmuştum ama hissetmedim
ftm_312 _1hilall bende önce çok korkmuştum gitmeye doğumdan 10 gün sonra gitmeyecektim sonra çok ağrım oluyordu gittim 20. Günde falan hiç cihazla bile bakmadı bi dikişleri kontrol etti bir de ultrasonla rahime baktı bu kadardi
gul_y _1hilall bana 2 hafta sonra gel dedi gittim sadece baktı iyileşmiş gayet iyi dedi 40 çıkıncada gel dedi ama sıra yok gidemedim 3 ay oldu bende korkuyodum alttan muayne eder canım acır diye ama düşündüğüm gibi olmadı sadece baktı
bulutlarinsesi _1hilall canım doğumdan sonra girmek rutinde çok önemli. Simir vs bakıyorlar. Allah korusun kötü hastalık için laboratuvara gönderiliyor. Vajşnal yapıyorlar evet ama aksatma derim 🙏🏼 ben 10. Gün ve 40ım çıkınca girmiştim teste yolladı çünkü oradan biliyorum (sezeryanım) vajşnal doğuma göre bir tık daha zordu muayene
busrazeydd anonimomss bana doğumdan 10 gun sonra gelin demişlerdi gittim sonra tekrardan 2 ay sinra gel denildi ona gitmedim 2 ay 20 günlüğüm suan gitmsem biswy olur mu o zman rahmin toparlamış dikislerde de sorun yok demişlerdi
anonimomss busrazeydd bana 40 gün sonra gel demişlerdi sonrasında da enfeksiyon için bi cok kez gittim gel demişse gitmek gerek bence ben enfeksiyonum olduğunu bi süre anlamamıştım ilerleyince gittim hala tam anlamıyla bitmedi
illaedep1990 bulutlarinsesi bana hiç böyle bir şey yapılmadı.Bende sezeryan doğum yaptım sadece doğumdan 10 gün sonra gittim dikişleri kontrol etti ultrasonla rahmime baktı temiz dedi bu kadar.
mrscakir _1hilall ben doğumdan 3 gün sonra gitmiştim 2 dikişim vardı onlara baktı birde ultrasonla karnıma bakmıştı her şey temiz demişti korkulacak bir durum kesinlikle değil. Kız doğum yapmışsın muayene sinek ısırığı gelmesi gerek 🥲
bulutlarinsesi illaedep1990 40ımda kontrole yolladı valla. Normalde her yıl zaten yaptırmamız gerek. Kulak çubuğu gibi birşeyle sürüntü alıyorlar. Onun üzerinden inceleme vs yapılıyor. SMEAR testi. Sezeryan olduğumuz için daha önemli diye biliyorum.
Retzja Evet alttan muayene ediliyorsunuz. Benim doktorum hem elle hem ultrasonla muayene etmişti. Korkunun ecele faydası yok, hiç bir şey sağlıktan önemli değil. İhmal etmeyin.
smileylaylom _1hilall cuma doğum yaptım pazartesi gittim, alttan dikişlere baktı. 40. Da gel dedi o zaman gittim rahime baktı 6. Ayda gel dedi o zaman da smear aldı. Bir sene sonra gel dedi işte bu ay içinde gideceğim
hghg _1hilall doğumdan 3 4 gün sonra gittim bide 40 ımda gittim bende dikiş kontrol ediliyor alttan jel sürüp muayene ediyor bide doktor
illaedep1990 bulutlarinsesi bilmiyorum valla bişey demeyince bende gerek görmedim.ilk doğum olunca ne denirse onu yaptım 🙈
bulutlarinsesi illaedep1990 haklısın valla bende öyle devam ettim benimde ilk doğumumdu ama daha önce test için gönderiyordum oradan biliyorum detayını 🙏🏼