lamiakus kızım çok az sarı bahçelerde olan çiçekten yedi hafif yaprakları ayrık gibi olan daha önce basına gelen var mı bşşe olurmu tırnak ucu kadar ağzına koydu galiba ağzı yandı 1 saat oldu gözlemliyorum
lamiakus GezginPaNDa zehir hattını aradım bi ton şey söyledi boğazda dilde şişlik vs gözlemleyin dedi aşırı tahriş edici özelliği varmıs zehirli bi bitkiymiş yani ben şok senelerdir oynarız cocukluğumuzdada zaten cocuk hasta dişi yara olmuş naciz surup bile veremiyorum etkileşim olur falan diye
GezginPaNDa lamiakus çok fazla yemiş olsaydı bir etkisi olacağını düşünürdük ama bir çiçeğin yarısını bile yememiş zaten acı diye tükürmüştür muhtemelen
lamiakus GezginPaNDa zaten hastaydı surup verdim mecbur 3 saat geçti üstünden bi etkileşim falan olmaz heralde daha