
Salyadan ötürü çenemiz bu hale geldi. Kehribar kolye denedim bende pek faydalı olmadı.
Krem deniyorum sürekli eli ağzında kurumadan yiyor.
Kuru tutuyorum yine baş edemedim.
Uyurken sürüyorum pek faydası olmuyor.
Ek gıdaya geçme aşamasındayım alerjisi varmı yok mu yüzünden anlaşılması mümkün değil..
Hakiki zeytinyağı sürüyorum kurutuyor ama yine ıslattığı için yaptıklarımın hiçbir faydası yok..
Ne yapabilirim akıl verin Lütfen ? 😣