Selam kızlar kötü geçen bi sezerysnım oldu. 16 gün önce planlı sezeryan oldum. Hastanede kaldığım gece bi damarımı patlatmışım kan birikti hematom oldu karnım. Daha sonra eve geçtim o hematom birikmesi yara oluşturdu bende batikonla tahriş edip derimi kaldırmışım orası 15 gün boyunca kan ve iltihap akıtırdı peçetelerle bile durduramıyordum kanı. Doktora sürekli foto atıyordum dün attığım fotoda doktor enfeksiyon oluşmuş dedi ve korktuğum başıma geldi beni bugün tekrardan ameliyata aldılar dış yüzeyden o iltihaplı bölgeyi alıp estetik dikiş yaptılar. Spinalle uyuşturdular resmen iki kere ameliyat oldum. Yatış vermeden eve geçtim bebeğime bakıyorum mecbur hareket ediyorum. Çok korkuyorum tekrardan bişey olur diye. Başına böyle şeyler gelen var mı benim gibi tekrar dikişi açılıp ameliyata giren var mı